Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy pomocy kuchennej

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy pomocy kuchennej

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Pakości ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy pomocy kuchennej w pełnym wymiarze czasu pracy  - 1 etat (40 h/tygodniowo), umowa na czas określony od dnia 01.09.2023 r. do dnia 31.08.2024 r.

 

1.    Wymagania niezbędne:

- wykształcenie co najmniej podstawowe (mile widziane wykształcenie zawodowe gastronomiczne),

- umiejętność wykonywania czynności na powierzonym stanowisku,

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- niekaralność,

- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku.

2.    Wymagania dodatkowe:

- umiejętność pracy w zespole oraz nawiązywania dobrych relacji z pracownikami szkoły, uczniami i rodzicami,

- umiejętność obsługi mechanicznych urządzeń kuchennych,

- znajomość przepisów sanitarno-higienicznych w zakresie utrzymania czystości w kuchni i pomieszczeniach pomocniczych,

- znajomość przepisów bhp z zakresu pracy w kuchni,

- umiejętność samodzielnego organizowania czasu pracy,

- odpowiedzialność i wysoka kultura osobista,

- przestrzeganie podstawowych zasad moralnych.

3.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- odpowiedzialna za stan higieniczno-sanitarny pomieszczeń kuchni, zaplecza, naczyń i wydawanej herbaty,

- przygotowywanie i wydawanie herbaty,

- pomoc w przygotowywaniu posiłków,

- mycie naczyń kuchennych,

- dbanie o estetykę ubioru – fartuch, nakrycie głowy,

- troska o całość urządzeń użytkowanych w pomieszczeniach kuchni,

- obowiązek sygnalizowania o wszelkich uszkodzeniach urządzeń, o spostrzeżeniach dotyczących prawidłowego funkcjonowania urządzeń elektrycznych i centralnego ogrzewania,

- inne prace zlecone przez dyrektora szkoły.

Ponadto, na podstawie Kodeksu pracy oraz w oparciu o postanowienia regulaminu pracy ponosi odpowiedzialność za:

a)    przestrzeganie dyscypliny pracy,

b)    przestrzeganie przepisów BHP,

c)    efektywne wykorzystanie czasu pracy,

d)    oszczędne gospodarowanie środkami czystości,

e)    kontrolowanie zużycia wody i energii elektrycznej w przydzielonym rejonie,

f)     dbałość o mienie zakładu, w tym szczególnie powierzony sprzęt i środki do utrzymania czystości.

4.    Wymagane dokumenty:

a)    podanie o przyjęcie do pracy,

b)    Curriculum Vitae opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”,

c)    kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,

d)    oświadczenie kandydata o niekaralności,

e)    oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych,

f)     oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.

Wszystkie dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane.

Aplikacja nie zwierająca podpisanego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych lub zawierająca oświadczenie o wadliwej treści nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.

5.    Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie szkoły w terminie do dnia 03 sierpnia 2023 r. do godz. 1200 z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko pomocy kuchennej”. Na kopercie należy umieścić imię i nazwisko kandydata. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do szkoły. Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

6.    Dodatkowe informacje:

O zakwalifikowaniu się do rozmowy kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 3 dni roboczych od daty upływu terminu składania dokumentów.

7.    Dokumenty osób, które nie zostaną przyjęte do pracy będą przechowywane przez 3 miesiące z możliwością odbioru przez kandydatów w tym czasie a następnie zniszczone.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 lipca 2023 14:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Puczkarski
Ilość wyświetleń: 194
12 lipca 2023 14:20 (Marek Puczkarski) - Zmiana treści zakładki.
12 lipca 2023 14:18 (Marek Puczkarski) - Dodanie nowej zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany