Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Pakości zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://sppakosc.bipszkola.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Część elementów strony nie jest zgodna ze standardem WCAG (powód: Zaplanowane jest dostosowanie strony do standardów WCAG do końca roku 2021) (powód: Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. )

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w opraciu o analizę dostępności cyfrowej.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Elementy w których zapewniono wyższy od wymaganego poziom dostępności cyfrowej

Zapewniamy informacje przetłumaczone na polski język migowy

Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej

Do końca 2021 roku strona internetowa zostanie w pełni dostosowana do wymagań prawnych

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Mirosław Gozdera

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z podanymi danymi kontaktowymi.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury, można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich, al. Solidarności 77, 00-090 Warszawa, biurorzecznika@brpo.gov.pl, INFOLINIA - 800 676 676

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Teren szkoły jest ogrodzony. Na teren szkoły można się dostać 1 bramą wjazdową, 1 furtką wejściową, 2 furtkami bocznymi. Do budynku szkoły można wejść 2 wejściami głównymi, 1 wejściem bocznym od strony parkingu. Wejście do szkoły nie jest przystosowane dla sób ze szczególnymi potrzebami. Drzwi wejściowe i schody nie są oznaczone kontrastowo.

Dostosowanie korytarzy

Budynek jest czterokondygnacyjny z podpiwniczenim. Aby dostać się na każdy poziom należy pokonać schody. W korytarzach nie ma wydzielonych stref kontroli. W budynku brakuje oznaczeń numeru piętra na poszczególnych kondygnacjcach.

Dostosowanie schodów

Schody z obustronnym podchwytem.

Dostosowanie wind

brak

Dostępność pochylni

brak

Dostępność platform

brak

Dostosowanie parkingów

Na terenie parkingu szkolnego nie wyznaczono miejsc parkingowych dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Prawo wstępu z psem asystującym

W budynku nie ma zakazu wstępu z psem asystującym. Dyrektor wyraża zgodę na wstęp z psem asystującym.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność informacji głosowych

brak

Dostępność pętli indukcyjnych

brak

Dostępność tłumacza języka migowego

Na terenie szkoły jest możliwość skorzystania z pomocy osoby znającej podstawy języka migowego. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabo widzących.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 września 2020 19:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosław Gozdera
Ilość wyświetleń: 609
24 lutego 2022 15:46 (Mirosław Gozdera) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
24 lutego 2022 15:46 (Mirosław Gozdera) - Dodanie załącznika [analiza_zapewnienia_dostepnosci.pdf] do deklaracji dostępności.
24 lutego 2022 15:37 (Mirosław Gozdera) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
Zatrzymaj banner przewijany